Producenci
Promocje
Mokasyny Aldo Brue rozm.42
Mokasyny Aldo Brue rozm.42
900,00 zł 450,00 zł
szt.
Mokasyny Aldo Brue rozm.42
Mokasyny Aldo Brue rozm.42
900,00 zł 450,00 zł
szt.
Botki Fabi rozm.40
Botki Fabi rozm.40
1 550,00 zł 1 240,00 zł
szt.

  Instagram

Buty
Czas realizacji zamówień

Wszystkie zamówienia na terenie kraju realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu ich potwierdzenia (zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy). Do tego czasu nie wlicza się sobót, niedziel, a także innych dni ustawowo wolnych od pracy. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Klienta w jak najkrótszym czasie i na ogół czas ten nie przekracza 1-2 dni roboczych. Tylko w wyjątkowych, niezwykle rzadkich sytuacjach, o których Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo, czas ten może być dłuższy niż 3 dni.

Zamówienia realizujemy za pomocą dostawcy: firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

 

Sprzedawca zrealizuje zamówienie - w przypadku przesyłki kurierskiej dostarczając ją do Klienta za pośrednictwem kuriera w dni robocze w godz. 08:00 - 13:00.

 

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu, przesyłki wynikające z przyczyn przez siebie niezawinionych, w szczególności w przypadku błędnie wypełnionych przez Klienta danych dostawy, czy wskutek działania siły wyższej chyba, że odpowiedzialność taka wynika z przepisów prawa.

 

W przypadku zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej sklepu, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o nich Klienta, podając jednocześnie przewidywany termin realizacji zamówienia. W takim wypadku Klient ma prawo do wycofania zamówienia i otrzymania zwrotu uregulowanych płatności bez dodatkowych kosztów i potrąceń.

 

Aby dostawca mógł dostarczyć przesyłkę pod wskazany adres, wymagana jest obecność Klienta pod tym adresem. W celu sprawnej realizacji dostawy kurierskiej należy podać numer telefonu kontaktowego, na który może się z Klientem skontaktować kurier dostarczający przesyłkę.

 

Wszystkie przesyłki są kontrolowane przez Sprzedawcę i pakowane w bezpieczne opakowania zabezpieczające przed uszkodzeniem. Jeżeli jednak zdarzy się, że przesyłka dotrze do Klienta uszkodzona, Klient powinien odmówić jej przyjęcia podajac jako przyczynę uszkodzenie przesyłki, a następnie skontaktować się ze Sprzedawcą.

 

Istnieje możliwość wysłania produktu w formie prezentu, zapakowanego w opakowanie prezentowe wraz z osobistą adnotacją na karnecie życzeń, do wskazanego przez Klienta odbiorcy w kraju lub za granicą. W takiej sytuacji podczas finalizowania zamówienia należy w rubryce „Uwagi” dopisać „Wysyłka prezentu”, a treść życzeń, dane i adres odbiorcy prezentu, a także dane i adres, pod który Sprzedawca powinien przesłać paragon lub fakturę wraz z numerem złożonego zamówienia należy przesłać do Sprzedawcy e-mailem na adres: biuro@italshoe.pl lub pod telefonem +48 530 880 201  niezwłocznie po dokonaniu zamówienia. W przypadku przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia warunków i kosztów jej dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl