Czas realizacji zamówień

Wszystkie zamówienia na terenie kraju realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu ich potwierdzenia (zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy). Do tego czasu nie wlicza się sobót, niedziel, a także innych dni ustawowo wolnych od pracy. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby przesyłka dotarła do Klienta w jak najkrótszym czasie i na ogół czas ten nie przekracza 1-2 dni roboczych. Tylko w wyjątkowych, niezwykle rzadkich sytuacjach, o których Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo, czas ten może być dłuższy niż 3 dni.

Zamówienia realizujemy za pomocą dostawcy: firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

 

Sprzedawca zrealizuje zamówienie - w przypadku przesyłki kurierskiej dostarczając ją do Klienta za pośrednictwem kuriera w dni robocze w godz. 08:00 - 13:00.

 

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu, przesyłki wynikające z przyczyn przez siebie niezawinionych, w szczególności w przypadku błędnie wypełnionych przez Klienta danych dostawy, czy wskutek działania siły wyższej chyba, że odpowiedzialność taka wynika z przepisów prawa.

 

W przypadku zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej sklepu, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o nich Klienta, podając jednocześnie przewidywany termin realizacji zamówienia. W takim wypadku Klient ma prawo do wycofania zamówienia i otrzymania zwrotu uregulowanych płatności bez dodatkowych kosztów i potrąceń.

 

Aby dostawca mógł dostarczyć przesyłkę pod wskazany adres, wymagana jest obecność Klienta pod tym adresem. W celu sprawnej realizacji dostawy kurierskiej należy podać numer telefonu kontaktowego, na który może się z Klientem skontaktować kurier dostarczający przesyłkę.

 

Wszystkie przesyłki są kontrolowane przez Sprzedawcę i pakowane w bezpieczne opakowania zabezpieczające przed uszkodzeniem. Jeżeli jednak zdarzy się, że przesyłka dotrze do Klienta uszkodzona, Klient powinien odmówić jej przyjęcia podajac jako przyczynę uszkodzenie przesyłki, a następnie skontaktować się ze Sprzedawcą.

 

Istnieje możliwość wysłania produktu w formie prezentu, zapakowanego w opakowanie prezentowe wraz z osobistą adnotacją na karnecie życzeń, do wskazanego przez Klienta odbiorcy w kraju lub za granicą. W takiej sytuacji podczas finalizowania zamówienia należy w rubryce „Uwagi” dopisać „Wysyłka prezentu”, a treść życzeń, dane i adres odbiorcy prezentu, a także dane i adres, pod który Sprzedawca powinien przesłać paragon lub fakturę wraz z numerem złożonego zamówienia należy przesłać do Sprzedawcy e-mailem na adres: biuro@italshoe.pl lub pod telefonem +48 530 880 201  niezwłocznie po dokonaniu zamówienia. W przypadku przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia warunków i kosztów jej dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl